Got problems

2010-10-13 @ 22:01:50

Det har varit en jobbig dag idag. Jag får inte plats med allt jag ska ha med fast jag har den största väskan vi har hemma. Sånt är jobbigt. Dessutom så ska jag ta med mig en jacka som verkligen inte får plats som jag bara KANSKE vill sälja. Aja vi får se hur det blir med det. Tycker det känns tungt att sälja en sån underbar jacka för bara 600. Det kostar fan ett vanligt klädesplagg typ. Det var 600 jag köpte den för så det känns inte som att jag kan sälja den för mer heller..nåväl. Life's hard. Hehe.
Nu ska jag sova och jag tar bussen kl 12 imorn från sthlm city och anländer halv 7 i roadlake som dom kallar det. Hur nu det går ihop? Vägsjö amen visst, ehhh....Tar med mig datorn och uppdaterar kanske på bussen. We'll see.
KISSES AND HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0