Inte äta

2010-10-11 @ 21:17:34

Ämmen hörrni! Detta är det sötatse jag sett!
Hittade inte mammas bakgrundsbild där nere men det är så kul, kan höra henne prata med den "ååhh vad du är söt!!" Men denna var fan lika söt.
Som jag berättat innan kanske vi ska köpa en mops. Mamma vill, jag vill, sofia vill, jonas vill och pappa bryr sig inte. (han tkr det är gay men han kommer mysa med den ändå det vet jag för det slutade alltid med att bara pappa mös med våra marsvin som vi hade innan fast han "hatade" dom...öhhmm... ja juste?) Men mamma vet inte om hon är redo för allt ansvar det är att ha ett djur. Men jag funderar nästan på att köpa en själv om inte hon gör det. Jag blir helt glad när jag tittar på den. Typ hype!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooohh mina favoriter har alltid velat ha en!! supersöt herregud

2010-10-11 @ 22:37:21
Postat av: Lilian

/Lilian

2010-10-11 @ 22:38:06
Postat av: Ellen

jag vet dom är sjuuuuuuuuuukt söta :D

2010-10-12 @ 07:06:32
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0