Copy

2010-10-16 @ 18:09:04

Ville bara visa att jag hittade en klocka som var väldigt lik den dyra från guess som kostar 3000 spänn när min bara kostade 400 (rea). Bilden blev så mörk men jag orkade inte tända någon lampa. Skillanden är ju typ i själva klockan men så jävla stor skillnad är det inte att jag skulle betala 2600kr extra för den andra. Dessutom så såg jag för ett tag sen att en av mina vänner har köpt den från guess så då kände jag att jag skiter i att köpa den.

Idag när jag var och skulle förkorta armbandet var det en tjej som skulle köpa (hon skulle precis betala) en klocka, och så ångrar hon sig och säger "en sån klocka vill jag ha istället förresten, den var skitfin" och pekar på min. Det var lite kul..så köpte hon den ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0