Clothes

2010-10-08 @ 15:05:36

Två av mina outfits under tiden då jag inte bloggade.

Måste bara berätta en knas grej. På jobbet har jag en soffa som är MIN. Verkligen min, eller jag sover där varje liten rast. Alla vet liksom att jag går dit varje rast för jag är så trött. Och en gång kom en kärring och sa till mig att jag inte fick sova där för jag "störde" när dom hade möte (det är en vägg emellan) idiot.. så jag drog därifrån i typ 1 min sen smög jag tillbaka och la mig där igen, hehe. Bara för att jag blev så irriterad. Och nu har jäveln bestämt att dom ska ta BORT den bara för att jag jämt sover där. så mina andra chefer eller vad man ska kalla dom, har fixat en bårsäng till mig som jag ska få sova på nu, haha. Gulligt va!

Nu ska jag på turné i norrland. hoho. Hörs igen på måndag om jag inte lyckas uppdatera där borta. Funderar på att ta med datorn! KISSES

Kommentarer
Postat av: Lilian

Jag kan nog ana vem den där "kärringen" är haha

2010-10-10 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0