Första advent

2010-11-28 @ 19:40:28

Idag har vi bara tagit det lugnt. Gick och köpte en påse chips och gräddfil och kollade på the social network.
Jag och söndagar är fan inte vänner. Fan vad jag hatar söndagar. Så sjukt meningslös dag. Det brukade vara min pluggdag men nu pluggar jag inte så va fan ska man göra..
kl halv nio börjar parlamentet och sedan beck!

Haha, såg att pappa lyckats hitta min gamla "svea" mössa och använder den!?!??! Jag och Jonas DOG när vi såg det. Inte okej..

Såg på det absolut sista bilderna från gårdagen att jag hade typ läppstift i hela ansiktet. Fan vad nice. Nästan så att man lägger upp en bild, fast jag tror inte det. Jävla drägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0