Rävmössa

2010-11-28 @ 12:42:00


Tänkte bara kolla om det är någon som är intresserad av att köpa min pälsmössa? Jag köpte den förra hösten (?) på beyond retro för 500kr. Jag har redan en pälsmössa och jag behöver verkligen inte två stycken med tanke på hur lite jag faktiskt använder dom. Det är en äkta rävpäls och jag kan tänka mig att sälja den för 250 kr. Jag har använt den max 5 gånger.
Tänkte lägga ut den på tradera eller något men vill i första hand sälja den till någon av er om det finns någon intresserad. Hör isåfall av er till min mail, [email protected]

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! :D allt bra med dig denna söndag? :)

följas på bloglovin? om du vill alltså. :) tvingar ingen.. ;-)

2010-11-28 @ 13:28:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: jennifer

sv: ne, ganska så exakta storlekar! iallafall i de paret jag fick!

2010-11-28 @ 17:22:10
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0