Skummisen

2010-05-10 @ 13:39:42

Jag skrev nyss ner allt och det tog pisslång tid och det försvann av ngn idiotisk anledning så jag får väl skriva om då!!!!!!!!!!! Lack somfan men aja.
Iaf, här kommer berättelsen om skummisen:


Det är en av mina grannar och jag kan inte peka på hans ålder men för nåt år sedan var han 33 barre sa mamma så han är väl 35 barre nu kanske. Han klär sig helt i kulören svart och är allmänt konstig. Han har alltid en svart keps, svart north face jacka eller en svart t-shirt och växlar mellan ett par svarta jeans och ett par svarta shorts och han har tillochmed svarta skor och svart skägg och kan lätt förväxlas med en riktigt farlig person. Han har när jag och min lillasyster oskyldigt studsat studsmatta spottat mot oss ca en meter ifrån, okej normalt beteende? Han vände sig om när man går förbi tills han bryter nacken ungefär. Han tror att han är en uggla fast han inte är det ;pPPpPpp Finns flera som kan intyga det, bland annat nicklas som har sett honom. Grannar har berättat att han gömmer sig på VÅR tomt på nätterna (vi har lite av en skog på vår tomt som är perfekt för läskiga skummisar att gömma sig på) och skrämmer folk som går på nattpromenad med sina hundar. Äckliga människa, helt ärligt.
Min brors vän (som är en av våra grannar) har även berättat att en kväll när familjen satt och tittade på tv i sitt vardagsrum så stod det någon utanför och lös med en sån där röd laserpekare in i vardagsrummet på de som satt där och på tv och de tyckte att det var obehagligt så pappan i familjen sprang ut för att jaga den lilla skitungen de trodde det var men det visade sig vara skummisen som än inte hade fått namnet skummis men någon annat namn lär han inte äga. Skitsamma, pappan sprang efter honom tills han sprang in på VÅR tomt och gömde sig som vanligt. Hur obehagligt är inte det eller? Har hittat spritflaskor och ölburkar där? undra om det är han som festar galet där om kvällarna eller om det är ungdomar som kastar in de där, det är högst oklart! Sofia, min lillasyster har satt upp varningslappar på vår stenmur utanför där han springer in "INGA SKUMMISAR HÄR TACK" haha det tyckte jag va lite kul. Hade en kompis som sov över hos mig vid namn Caroline och vi gick ut mitt i natten för att studsa lite studsmatta och såklart ska inte skummisen lämna oss ifred utan han ska cykla förbi med en svart cykel (haha skoja) Men med en knarrig cykel som gnäller somfaaan och kollar somvanligt tills han nästan ramlar av cykeln. Jag bestämde mig för att inte berätta för Carro om honom för att inte skrämma upp henne ända tills hon sa "ELLEN HANS CYKEL SLUTADE LÅTA PRECIS RUNT HÖRNET". Då hade han alltså stannat där för att gå in på min tomt och jag skojar inte, jag blev livrädd och berättade för Carro om honom så hon blev så rädd att hon kollade åt ett håll och sprang åt ett annat så det slutade med att hon ramlade ner för studsmattan med huvudet före, haha. (ingen skada skedd) Och fan vad vi garvade samtidigt som vi sprang in livrädda och vi skulle sova i källaren hos mig, minns att ingen kunde sova iaf för vi har fönster i markhöjd och såg allt som hände utanför och vi var otroligt rädda, iaf hon haha.

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahahahah den där jävla berättelsen om studsmattan! undra hur många gånger jag har hört den nu, och den är fortfarande lika komisk :)

2010-05-10 @ 17:05:10
Postat av: Ellen

hahahhaha jag vet!

2010-05-10 @ 17:45:40
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0