Nytt smink!

2010-05-03 @ 15:55:31

"Om du inte är vacker så vet jag inte vad ordet betyder" är ett exempel, Okej det är fint, men biter sånt på er om jag får fråga!??! Tar ni åt er? (Daniella jag vet redan vad du skulle svarat, haha)


Jag har typ suttit och kollat på Lindas sminkvideos hela dagen (för er som inte vet är det en makeupartist) Sjukt grym sådan. Blev så sugen på att köpa riktigt bra smink! Sugen på en ny foundation som passar min hudfärg till att börja med!! Sen en transparent puder med puderpuff! Resten har jag det jag behöver tööjp
Jävlar jag har fanimej fått färg, wohooooo! Mamma bad mig laga lasagne men när jag skulle sätta igång fattades det ingredienser så jag tappade suget. Får inte tag på henne, har ringt minst 10 ggr och en gång råkade hon svara i fickan...störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0