Natti

2010-05-12 @ 23:14:56

Nu ska jag sova! Har precis haft myskväll med mami och sosso_marsvin (viktigt) och det var trevligt. Käkade mina lantchips mami köpte förra veckan till mig ikväll ist för jag åt dom inte förra helgen! Aja skitsamma! Tack för alla mina ord på sms, face, msn och kommentarfältet om min tatuering! Blir jätteglad! Är dock inte 100% nöjd..det ser bra ut på bilderna men jag tkr den känns så smal i verkligheten men vi får se om jag ångrar mig...Det blir väl nice sen när man blir lite brun kan jag tänka mig!
Fan nu kan jag inte sova på min favoritsida, heeeeeeeeeeeelveddee

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfin tatuering ellen, verkligen!

2010-05-13 @ 00:37:09
Postat av: Ellen

Tack så mycket! :)

2010-05-13 @ 09:34:39
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0