Måndag

2010-05-31 @ 11:16:42

Godmorgon kära! Jag antar att det är samma personer som läser varje dag eftersom det är lika många besökare varje dag, väldigt roligt tycker jag! Jag bestämde mig för att inte gå till skolan idag pga min finne. Vad är grejen med att få finnar innan studenten när jag inte haft det innan?! Jag tänkte iaf stanna hemma och hjälpa mamma idag eftersom hon syr min studentklänning och så. Månadens studiebidrag går till flaket också, det är ju kul att vara pank en hel månad, hehe. Men det är inte mer än rättvist! Jag ska ju jobba sen så det är lugnt! Jag fick reda på en grej imorse och jag är SKITGLAD men ni får inte veta vad än. Jag säger det om kanske en vecka! Wihoooo!

Försökte hitta en bild jag ser glad ut på, ser så jävla sur ut på alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

porrrrrig<3

2010-05-31 @ 12:29:16
Postat av: Ellen

hahahah tove kommentera med ditt namn förfaan jag orkar inte kolla upp varje gång vem det är hahah. och ja, jag är så porrig så....

2010-05-31 @ 12:49:18
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hahah, inte lika skojj :(

2010-05-31 @ 16:50:43
Postat av: Ellen

hahaha joo:D

2010-05-31 @ 17:20:42
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0