Gästbloggare

2010-05-13 @ 11:40:16

Hej jag är Ellens lillasyster och jag kallas Sosso_marsvin..för så hette jag på msn för jättelänge sen. (hon heter det fortfarande/ellen)
Den här otroligt hemskt fula mössan har ellen gjort när hon var kanske i min ålder eller minde. Jag tyckte den var jättesnygg när jag var liten..urful! haha :P

Snart ska vi till Täby centrum för Ellen ska byta eller köpa något där & jag offrar mig att följa med för då följer hon med mig till farmor och farfar när jag ska jobba där och tjäna lite pengar (y) snart ska vi åka så jag måste byta om nu, kan ju inte ha på mig den här tröjan som jag har sovit i hah.
Ellen tvingade mig och ha den här bilden.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0