Blandat

2010-05-31 @ 15:31:32

Oj vad jag är trött! Jag har hjälpt mami idag ju! Jag har tvättat och strukit kläder och jag har bakat 4 kladdkakor! Jag ångrar verkligen att jag inte tog en bild på hur köket såg ut efter det...Och hur jag såg ut, haha. Kakao över hela mig så man kunde nästan tro att jag blivit född av en mörkhyad! Mina naglar ser fan förjävliga ut så jag får lite smått panik att jag inte har nagellacks borttagning hemma!
Jag ska börja käka asmycket hade jag tänkt, precis som jag gjorde innan! Okej inte sååååå mycket, men mycket helt enkelt! Vi får se vad det resulterar i men jag tränar ju så det är lugnt! Har hällt i mig 1 liter vatten än så länge eftersom det är spinning ikväll och man svettas ju ut ungefär 10 liter..
Och en grej till! Jag får ju inte sola solarium, eller ja, jag får inte sola alls men just nu finns ju ändå ingen sol men aaaaaaja. Därför har jag köpt brun utan sol för kroppen och för ansiktet som jag funderar på att börja kleta på mig nu! Produkterna tycker jag är bra båda två, priset ligger kring 60kr/st. Det är förresten både billigare och mindre skadligt för huden att använda dessa. Det blir ingen äkta bränna men jag har iaf inget val om jag inte vill se ut som..jaa ni fattar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0