AJ

2010-05-16 @ 15:33:31

hahahah ja nu ska vi se hur det där gick...
Till en början gick det fan fett jävla bra, min brorsa sa att jag va grym (stolt) och jag kände mig typ duktig och ville åka asfort men det var ju inte världens bästa idé. efter ca 6 kilometers åkande var det en brant backe som åkte rakt ner på vägen så det var som ett T.
Det röda ska föreställa mig som åker. Fick iaf upp skithög fart för backen va väldigt brant, dock inte så brant som på bilden haha. Så jag fick panik eftersom det va en bilväg och jag kan inte svänga jättetvärt eller bromsa så jag såg att min enda utväg var att hoppa av den och jag slog sööööööööönder mig! Skrapade upp typ allt, händer, knän, axel, armbåge och whatever men det va typ lugnt. Sen började mina händer stelna typ, asså jag kunde inte röra dom:S Skumt...så jag fick ta bussen hem. Och jag vägrade lämna tillbaka jeansjackan för den är perfekt och det finns ingen snyggare för det priset! Men vi får se. Kan fan inte ens ha en vanlig tröja under, hehe.

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha fy faaan. du är sjuk. och bestäm dig om jackan nån gång :)

2010-05-16 @ 17:08:59
Postat av: Ellen

ahahahah! tackar;) nej det tänker jag inte göra!!!

2010-05-16 @ 17:18:49
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0