22 Maj

2010-05-22 @ 08:56:59

Godmorgon! Jag måste skriva tyst så det går jättelångsamt. Det ligger en jättebebis i min säng och sover! Vi har planerat att åka till stan och käka lunch på Vapiano, skitmysigt! Sen hälsa på Nickes goa farmor och farfar och så i stan för dom är där och hälsar på! Sen ville Nicke hjälpa pappa att sjösätta båten så det blir väl att jag måste hänga med (SJUKT TRÅKIGT&JOBBIGT) Juste vi kollade Kick-Ass igår också, haha..! En otäck komedi? jag blev inte rädd men det är ju en flummig liten tjej som är "superhjälte" och springer omkring och dödar alla? aja. Vi skippade chipsen igår så vi kanske tar dem ikväll istället, höhöhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0