Kina 2010

2010-03-24 @ 19:54:25


Tänkte visa er några av mina bilder från resan för jag orkar ändå inte plugga. Många bilder kommer att vara konstiga men jag orkar inte förklara det nu för Kina ÄR Kina. Ni fattar själva om ni åker dit.
Här snittar vi lite anka. Fan vad hungrig jag blev nu...
Här står en tant och dödschillar

Full rulle på torget! Verkar som att alla hade ett svärd i fickan med sig idag.

En diskret nisse

Himelska templet

På torget hände det alltid grejer

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA JAG DÖR LITE. Tror det är en elefant. (tagen från lindas kinaalbum...det är hennes fötter också, haha!)

En till..Bara för att det är så jävla roligt!

FRANKIE-BOY!

Klassbild!

hahaha skoja, här har vi en riktig klassbild.

Snygga brudar

I den förbjudna staden

Söta gulleMao!

Himelska fridens torg!

Rundbord varje dag

Marcus ska du inte äta upp det kinesiska godiset? haahaha(Bild tagen av linda)

VÄRLDENS-SÖTASTE-UNGE

såDÄRja

Kom och mys med mig

Jag drar en balansgång

Kineskläder

Utsikt från pearl-tower


En ganska stor kapsylöppnare

Det där ser jobbigt ut hörrö

Från båten



Såhär står vi när vi fotograferar i Kina

Nu orkar jag inte mer. Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHA TANTEN, JAG DÖÖÖR!

2010-03-24 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0