Femte dagen i Peking

2010-03-16 @ 13:24:19


Femte och sista kvällen i Peking innan vi drar till Shanghai! Idag har vi varit på ett universitet och träffat kineser, det var seriöst det bästa vi gjort hittills (förutom att shoppa) så jävla kul var det. Sen åkte vi till sommarpalatset men det var trisst för vi va där så länge att vi missade prutmarknaden. Men vi ska ändå dit igen imorn, vi ska på peking zoo och kolla jätte pandor imorn, ballt:D Denna dagen var jävligt rolig för jag var så övertrött så man garvade åt allt och alla. Vi känner oss lite som souvenirer här, eller nåt riktigt fett för vid kinesiska muren står kineserna och tar foton på oss ist för muren, hah. Och man lackar ju efter ett tag när dom smygfotar så man skriker till dom att sluta och se lite farlig ut för att dom ska försvinna. Kineserna är så jävla härliga, så konstiga. Mitt i ett lyxigt shoppingcentrum står en gammal tant och strechar jumsken mot räcket heeeeeelt ensam, en gubbe står i korvtajta långkalsonger mitt på torget och kickar med en fjäderboll och sparkar den på andra, dom fortsätter prata kinesiska med en fast man bara myttar ihop lite egen kinesiska, men ser jag ut som en jävla chip chop eller!??! Ärligt? Blir fan galen på dom. Dessutom så är alla sååååååååååååå fula, ursäkta men jag har inte ens sett någon som är liiiiiite söt, sjukt fult folk.
Juste vi snackade med några chippisar och dom berättade att dom går i skolan från 7-21 på dagarna, HUR SJUKT!? sickness. Hahah imorse, äckligaste, var sjukt trött och jag skulle ta en croissant så satte jag mig ner och börja tugga så känner jag nåt fett jävla härsket så är det en stor fet jävla korv i, hahahah såååååååå vidrigt. Dom har så konstig mat så det är helt sjukt! Typ anksoppa, det är seriöst bara vatten, består typ av ankans fostervatten eller nåt. Nu ska jag dra för det är dags att föra för ikväll ska hela klassen ut på GT banana tror jag, blir fett somfän. Hade så jäävla roligt sist för alla dansade heeeeeeeeela tiden och var sjukt taggade. HA DET SÅ BRA FINA LÄSARE, SÅ ROLIGT ATT SÅ MÅNGA LÄSER FAST JAG KNAPPT UPPDATERAR!

Kommentarer
Postat av: <3

hahahah spårad är du! ÄLSKA! nej du behöver inte köpa nåt då haha det är skitlugnt , använder inte converse ;) men tack ändå tjorven. shoppa för dig din skrutt, det är du som har längtat till det ju<333

2010-03-16 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0