Uppehåll

2010-03-31 @ 14:39:37


Jag lackar ju på att vi inte har några träningar för jag börjat få lite smått panik. Har varit så jääääävla onyttig på sista tiden, speciellt när jag är med nicke. Då bakar vi kladdkaka, gör egen glass, har myskväll med chips och käka pizza och allt möjligt. Man ser verkligen på mig nu och jag känner hur otränad jag är. Däremot sa nicke att jag hade spinkiga ben, det ska det bli ändring på!
Vi har uppehåll med hockeyn till mitten av april, då startar försäsongen. Det blir att springa av lite fett och bygga lite muskler! Fan vad jag längtar!!
Tills dess får jag nöja mig med denna leksaken eftersom jag är lite sjuk så jag kan inte gå ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0