Solsidan

2010-03-05 @ 21:02:50


Nu laddar jag somfan för om exakt en halvtimme börjar SOLSIDAN! Har längtat hela veckan, haha! Jag hoppas ni kollar på det!!! SOM SAGT 21.30 I KANAL 4!
Jag är skittaggad på att eventuellt sy imorn för mamma ska hjälpa mig med ett mönster så jag kan sy massa linnen att ha i sommar som ingen annan har..Modellen kanske är lik men inget annat!
Och förretsen så hittade jag och Sofia massa bilder på oss när vi var mindre som är så roliga. Ska försöka visa dom! Jag höll på att dö av skratt när jag såg dom! Hade typ värsta märkeskläderna och allt men hur FAN matchade jag? OCH HUR FAAAN SÅG MAN UT? hahahahha insane in the brain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0