Mina bästa köp

2010-03-21 @ 15:36:43


Dessa är enligt mig mina BÄSTA köp
Nike sneakers, mitt första köp då jag knappt prutade så jag fick dom för 110kr. Billigt somfan men inte för att vara Kina.
Converse! 50kr styck lyckades jag få dom för
Fina ringar, 20-30kr styck. Äkta silver så det gick inte att pruta mer.
Dr Martens kängor! YEEES! Fick båda för 500kr. Hade kunnat få dom billigare tror jag men det var så värt det. Dom är i äkta skinn och ser exakt ut som äkta men det finns en detalj som utviker sig från orginalet, hoppas ingen märker, ahah!
Nu blev bilden lite suddig men det är en kvuvertväska från Marc Jacobs. Den gick på 55kr. Äkta läder, sjukt nöjd.
Freebra och silicon bad för bröstvårtan, har testat båda och dom är såååå bra! Ångrade att jag inte köpte mer hem till vänner för det var rena rama chansningen för jag har en hemma redan. Dessa kostade 40kr tillsammans och den jag har hemma kostar 300kr men dessa för 40 är mycket bättre! Fast det kan bero på att den jag har hemma är lite för stor...den är i C-kupa och den jag köpte nu är B-kupa för om man ska köpa en storlek för lite i freebra's.
Detta vet jag inte om det var ngt speciellt bra köp men så jävla klockrent! Det är knulltrosor! hahah! 8kr! Tyckte dom var lite för dyra först men men
Gjorde såklart fler bra köp men dessa var jag mest nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0