Latmask

2010-03-23 @ 19:53:39


HEJ HEJ TJENA TJENA MITT MITT BENA BENA !
Fan vad jag är lat! Jag måste komma igång med skolan nu efter Kina. Det känns verkligen inte taggat alls.
Jag hetsar Nicke att komma till mig i helgen så jag måste verkligen planera mitt plugg ordentligt! Det här går inte! Icke icke. Vart fan ska jag börja liksom? Tror jag börjar med att stanna hemma från skolan imorn! Måste läsa ut en bok, skriva konfliktanalys, satire, kinainlämning, essä, psykologiprov. Heja. Hääääääääääääääääärligt.
Det värsta är att jag inte kan sluta tänka på sommarn och hur mycket jag vill ha det nu och jag tänker på vad jag ska köpa för kläder till sommarn för jag har värsta idéerna. typ. aa. sugen somfan iaf. därför kan jag inte plugga. det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0