3 mars

2010-03-03 @ 16:06:46


Äntligen hemma efter en jobbig bussresa med en sjukt kåt busschaufför (nicke vet vem jag pratar om, hahah!)
Jag vill inte åka hem från Växjö. Det är så himla annorlunda att vara där. Och när jag även fick träffa Daniella och Filip kändes det ännu lite jobbigare att lämna staden. Skrapade iaf ihop 3 varv runt Växjösjön under tiden jag var där! Det var min träning, haha! Men skönt somfan var det och vårväder.
Jag drar en summering av gårdagskvällen:
Igår var jag och träffa Filip och gick runt sjön med honom, trevligt trevligt. Sen skulle han hem och käka och då stack jag till Daniella och väntade på Nicke medans han var på träning och sen stack vi och köpte god mat för att fira vår månadsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0