3

2010-03-08 @ 13:52:07


Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker och det sköna är att mamma betalar all min shopping i Kina, WOHO! (Jag trodde nämligen att jag skulle betala det själv) Har fått 3000 spänn och det har jag räknat ut räcker till 54 saker som kostar 50kr. Priserna ligger väl runt under 50-lappen skulle jag gissa så det blir nog mycket jag kan köpa för det...Problemet är bara att jag inte får ta med mig hur många kilo som helst..:( Jag fattar inte hur jag hade tänkt åka med tom väska för det är saker jag måste ha med mig. Typ smink och det, sen businesskläder, underkläder, festkläder..You name it. Aja jag måste packa riktigt smart iaf. 30kg + 8kg handbagage får vi ha med oss hem.
hehehhe fan vad jag vill tokshoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0