Fredag

2010-06-04 @ 10:30:01

Godmorgon allihopa! Jag har fan sommarlov nu!? Föralltid typ. Jag kan bara beskriva vad jag känner med orden "jahapp....". Känns sjukt konstigt! Speciellt att jag inte hann säga hejdå till alla i klassen! Jag måste idag hinna fixa present till Empa som tar studenten idag, och hjälpa mami lite tänkte jag. Jag måste också läsa användarhandboken för kameran och sätta mig in i det där! Ska bli spännande! Jag har redan börjat fatta lite, hohoh. Men nu är det frukost som gäller!
Jag har ingen bild att lägga in drf får ni denna, som jag ska se jättesur på men den blev bara skum..

Kommentarer
Postat av: randomjävel

FAN VA SNYGGG DU ÄR!

2010-06-04 @ 11:23:31
Postat av: Ellen

hhihihohihohio aaa jag vet! :D

2010-06-04 @ 12:23:04
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0