Random text, random bild, KUNGLIG LÅT

2010-06-05 @ 22:27:59

Nu ska jag sova, det blev riskakor istället för chips ikväll. Och det blev änglagård stället för hyrfilm. Förresten så suger det att swedish house mafia inte finns på spotify så man kan lägga till "one" på partylistan. Den är TUNG.
Jag har lagt ut den för längesen men här är den igen!

Vi hörs en snabbis imorn efter min träning ungefär klockan 12!
Jag funderade just på hur fan jag ska kunna uppdatera när jag jobbar. Börjar kl 8 och slutar 5, träning typ kl 7. Tar en halvtimme hem och en kvart till träningen, alltså har jag ungefär en timmes paus mellan jobb och träning. Eller börjat vi 6? DET INNEBÄR EN KVART? TOKIGT! Fan vad jag inte kommer palla. Sorry duudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0