Metropol

2010-06-17 @ 20:49:33

Jag måste bara säga er alla att jag hittat en ny favorit radiokanal med musik ingen annan radiokanal tjatar ut. Sanningen är att Amira berättade för mig, hehe. Sjukt bra musik tycker jag. De mesta jag hört hittills iaf! Metropol heter den! De spelar fan reggae och reggaeton och grejer! 93,8 är det iaf!
.

De börjar bli lite beef mellan mig och Amira och resten på jobbet känns det som, haha. Inte direkt så, men de stör sig på vår grymma musik som vi vägrar stänga av. Men vadå, ska de klaga när de kommer med stereon de ska fixa eller? Liten mobil gör väl inte så mycket ljud för sig...

.

Imorn ska jag ta med mih kameran till jobbet och fota lite hade jag tänkt! Och på kvällen får jag besök från Emma och vi ska ha myskväll! Jättemysigt! På lördag tror jag att jag ska på födelsedagsfesten men vi får se om jag orkar, förmodligen men we will seeee.


(JUST NU SPELAS EN SJUKT FET FRANSK HIPHOP LÅT! hihihiheiheiehiehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0