Lite skit

2010-06-10 @ 17:39:52

Nu sitter jag i Nickes rum i skolan och jag tänkte bara skriva en liten hälsning. Jag har köpt ett perfekt linne enligt mig själv. Det var planerat sen länge så ni vet...Jag ska visa er det sen. Köpte även en ball piercing! Jag var sjukt nära på att köpa ett till linne och en skjorta också men jag lyckades stå emot när jag såg att skjortan va lite trasig och det var den sista i strl S. Min foundation tog slut imorse så jag begav mig till Make Up Store för att kolla på en och jag måste också köpa nytt puder och det skulle tillsammans bli 500 kr så jag tänkte att jag skulle boka make up kurs som kostar 500 och då får man produkter för 500, smart va? Men såklart fanns det inga tider kvar under tiden jag är här så jag gör det i stockholm istället. Ojjuste! Mammas mönster har kommit in på en bikini på Gina Tricot. Tyvärr vet jag inte vilken det är men...

Kommentarer
Postat av: Lis

Vad jobbar mamman din som? :)

2010-06-10 @ 22:59:09
Postat av: ellen

hon är designer :)

2010-06-10 @ 23:09:07
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Lis

hur blev hon det? :0 är hon känd? vad hete r hon?

2010-06-14 @ 15:00:31
Postat av: ELLEN

Jag har ingen aning men hon gick på designskola när hon var i min ålder och sedan dess har hon jobbat med det. Nää hon är inte känd bland ungdomar iaf:) Åsa westin

2010-06-14 @ 15:49:38
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0