Fystester

2010-06-16 @ 21:23:16

Hemma nu från fystesterna, HAHA! Ska vi ens prata om hur det gick? Jag har noll muskler i kroppen just nu. Det kan fan alla som sett mig intyga. Det ända stället jag har muskler kvar på är magen för där är jag sjukt stark. Min pojkvän blev jätteimponerad och ställde sig på den, ehehehehh (stoltsomfan) Men tyvärr var det inget test på magen idag utan bara bänkpress dips och coopertest (HATAR!) Min absolut svagaste muskel är faktiskt armarna och jag blev chockad över mitt resultat. Jag lyckades bänka 40kg i mina smala armar som inte har tränats på hela sommaren. Cooper ska vi inte tala om. Jag var så trött och min kondition låg under marken (aah ni fattar nog) så jag tänkte att jag skulle springa lugnt så jag skulle orka ta mig runt (jätteilla, jag vet) Men jag har inte sprungit på månader. Och jag märkte att jag sprang alldeles för sakta när jag låg ett fjärdedelsvarv bakom klungan så när det var 4 varv kvar ökade jag somfan och kom ikapp dom och det var sjukt jobbigt för man ska ha bra tempo från början för man pallar inte öka efter ett tag så det sög. Men då förbättrar jag mig nästa gång iaf. 1 dips lyckades jag skrota fram också, haha.
Jag kom på att jag glömt korta ner min klänning. Jag köper oftast kläder i strl 36 och eftersom jag är så lång så tänkte jag att "klart somfan att den passar" men den är FÖR LÅNG!? Jag är liksom 175 cm, jävla höghus?! Hur kan den passa alla? Måste ni ha 3 strl mindre el!? haha skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0