CANON EOS 500D

2010-06-03 @ 22:38:26

Jag är helt slut. Har inte sovit en timme inatt och jag vaknade 5 på morgonen. Trodde det var ett skämt att klockan ringde innan jag ens hade somnat. Tyvärr blir det ingen slutskiva för mig eftersom min mottagning tog slut nu och då måste jag åka iväg och föra och sen EVENTUELLT komma in på slutskivan eftersom jag inte kö.pt någon biljett än. Dessutom så kommer jag gäspa hela tiden för jag kan knappt hålla ögonen öppna. Jag fick iaf jättefina presenter och jag är jättenöjd! Mest nöjd blev jag för den här nya systemkameran som man kan filma HD med. Skitkul, inte för att jag filmar så mycket men. Den är liten och lätt för att vara en systemkamera, iaf om man jämför med den vi har hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0