Vitamin B

2010-07-01 @ 19:19:06

Jag gick förbi apoteket på rasten och köpte starka vitamin b piller. Det är för att jag vill att mitt hår ska växa satan nu för jag vill börja klippa mig asofta eftersom mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mig. Har hört bra om dessa så varför inte testa när de ändå bara kostade 79 spänn? Det ska tydligen ta ungefär 2 månader (beror väl från person till person) och sen ska man börja se skillnad, eller att det från och med då skulle börja växa asmycket? inte vet jag. Vi får se vad jag tycker om dom. Hör av mig angående detta om typ 2 månader då! Dom är för naglarna också kom jag på! Men mina är redan så starka, heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0