Snus/k

2010-07-01 @ 17:32:17

Haha, denna dagen var fan kul! Vi kom på att vi sitter och pratar om sjukt privata saker med varandra! Men det är så det ska vara! Jag tog min första snus. Henke tvingade mig. Närå jag ville själv. Var lite nyfiken faktiskt. Det luktar ju så in i helvete äckligt men man känner inte smaken när man har den i, bara när det börjar rinna som den gör efter ett tag. Jag satte i den efter lunch och jag blev sjukt yr efter ett tag och sen illamående och jag mår fortfarande illa och så har jag ont i huvudet. Haha jag testar fan inte det där igen. Hade jag haft i den längre så hade jag fan spytt. Tänkte schlafa lite nu!

Kommentarer
Postat av: amii

HAHAH DU VAR SÅ GRYM,FICK t.o.m APPLÅD TJEJEN !! ;) hoppas det blir bättre..

BORD 4 ( E.A.F.H) ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!! ;) KEEP IT REAL

2010-07-01 @ 19:35:15
Postat av: Ellen

hahahah ja fett nice :) jo det är bra nu :) JAG HÅLLERRRRRRRRRR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D

2010-07-01 @ 19:58:06
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0