NÖJD

2010-07-22 @ 12:01:05

Lite tydligare bild på hur det blåa magtishan sitter.

Jag är sjukt nöjd över mig själv just nu. Jag lyckades komma iväg till spåret och sprang 3km. Det händer inte ofta. När jag började springa kände jag verkligen hur kvavt det var i luften så det gick knappt att andas. Inte på grund av min dåliga kondis denna gången. Smart att jag käkade frukost precis innan också, så jag hade håll exakt hela tiden och jag fick typ uppstötningar. Mysigt för er att veta tänkte jag. När jag ändå håller på kan jag meddela att jag svettas som en gris. Eftersvettas i mängder. Så nu är det dax att duscha och sedan käka så att springturen gav något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0