Igårkväll

2010-07-23 @ 11:56:49

Man fick inte ta bilder så jag fick ta en liten smygbild före konserten. Den andra bilden hade vi lite kul åt. Den är ju sjuk i huvet. Haha man fick inte ha med sig vapen, husdjur och fyrverkerier..VA? ehhh...
Hittade såna jävla tygpåsar, coola också, men dom tog slut på dirren, skön grej. Fan alltså, jag ville verkligen ha en.
I alla fall, vi fick städa upp lite innan konserten efter dom som hade dygnat i 2 dagar i kön, ni kan kanske tänka er hur det såg ut då? Sen tog vi en paus, gick in backstage och där satt Kent och söp, samt Lars Winnerbäck. Trevligt. Käkade hamburgare och sen började konserten och vi fick se hela, jihuuu. Det sista dom gjorde var att kasta ut konfetti. Hahah vi bara "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" för det skulle ju vi plocka upp. När vi skulle dra stod en aspackad Björn Borg och skulle in i sin taxi men han ramlade hela tiden, haha. Även Robin Söderling stod där. Vi tänkte ta kort med honom men han började gå och då pallade vi inte springa efter. Vi blev klara tidigare än planerat så vi var hemma kl 2 inatt och jag hade iaf väldigt roligt.

EDIT: Jag glömde säga att vi såg tjejen i apolivareklamen. Hjeeelp litegrann. Hon va typå 2 meter lång:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0