måndag

2010-01-18 @ 12:43:02

Jag var så jävla trött idag när jag vaknade halv 9 att jag knappt orkade gå upp för jag sov inte så bra. Men det var bara att tagga inför boksamtal som började klockan 10. När klockan var halv 10 sa mamma att tågen var inställda så jag fick ta bussen och komma försent men det gjorde inte så mycket. Efter boksamtalet drog jag dirr hem för jag tänker inte ha mitt 7 minuters föredrag på engelska inför hela klassen. ICKE.
Fick precis reda på att en liten pojke blivit överkörd av tåget och att det var därför som att det var inställt. Sjukt sorgligt! RIP! här kan ni läsa om det http://www.expressen.se/Nyheter/1.1848447/pojke-pakord-av-tag-i-taby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0