godnatt

2010-01-21 @ 22:56:15

Okej fyyyyyyyfan träningen var ju skön, jamen kom igen! vi började med att hoppa 500 grodhopp uppför en läktare. haha aj mina ben. på slutet var det typ inte jobbigt utan det gjorde ONT i benen för att det va så jäkla jobbigt! sen efter det hade vi iaf ispass. åkte typ omkring med raka ben, haha! och vi körde jobbiga skridskoövningar även där men det var ändå helt okej! idag har jag inte hunnit pugga vilket förövrigt inte är bra men skönt somfan. får typ ta igen det imorn, ahja skitkul! sen så längtar jag tills på lördag för då ska jag få träffa Fredrika Varviharju hohoho! det var så längesen! men nu ska jag runda av lite och sova! ses imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0