Vill ha

2010-02-02 @ 23:14:24


Det finns ju såklart alltid behov men just nu känner jag att jag vill ha:
1. Ett par riktigt snygga jeans shorts till sommaren...
och kanske typ...
såna...
2. Mascara behöver jag men jag vetifan vad för ngn...
3. Fler oversize kläder och linnen!!!
Liknande den jag nyss köpte fast mer t-shirts och linnen! har hittat linnen med sjukt snygga ryggar som jag vill ha!
4. Hårfärg!! Men jag tänkte köra en spontanare och färga när jag har tråkigt;)
5. Magkorta tröjor
6. Ringar!!! massor av ringar. men det hade jag tänkt köpa i massvis i Kina:D
7. Fler strumpor från American Appareal!!!!!!!!
Till sommaren alltså! fast jag använder mina även till tunna strumpbyxor när det är lite kallare..det funkar ju också om man vill.
8. Nya converse, men det haffar jag också i Kina
Jag fyller på imorn, jag är dödstrött och behöver sova! heheheh godnattt pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0