Tips

2010-02-17 @ 19:58:51


Juste jag glömde skriva angående tandkrämen som bleker tänderna. Ett tips är att man INTE sköljer bort tandkrämen när man borstat tänderna som man brukar utan låter det ligga kvar och bleka lite extra, mohah!!
(JAG ÄR ARG...)Jag har denna månaden levt ganska snålt då mitt konto varit rätt magert..har 150kr (jag räknar bort mina 5000 som inte får röras som jag sparar till en utlandsresa i sommar) på kontot kvar som ska gå till en utgång på krogen med Daniella på hennes 18årsdag och jag har frågat mamma hela tiden när mina avkastningspengar kommer som skulle komma i januari-februari och IDAG säger hon att dom kom för ett tag sen...åh kul. Det handlar om 10 000 spänn MEN dom ska skattas så det suger hård jävla balle för det är fan flera tusen som skattas bort och nu ska hälften av dom pengarna gå till Kina också, sen tatuering. muttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det finns ju inget kvar sen juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0