SKÖNT!

2010-02-22 @ 14:05:28


HEMMA! GAAAAAAAAAAAAALET SKÖNT ALLTSÅ! Jag valde att göra först av alla och fyfan vad jag INTE ångrar det, hur skönt som helst att ha det gjort. Det gick inte speciellt bra då jag råkade säga onion ist för union:( haha men ah...tur att inte alla började skratta när jag fick problem då..:@ haha. Jag är så glad och lättad att jag inte kan stå still..ungefär såhär:
I bilen pratade vi om otrohet..jag förstår inte grejen med det. Hur kan man vara otrogen helt ärligt? Okej, om man inte älskar den man är tillsammans med så va fan ska man vara tillsammans för? Och om man verkligen älskar den man är tillsammans med så är man inte otrogen, that's it. HUR FAN KAN MAN VILJA SÅRA DEN MAN ÄLSKAR? Äckligt. Tänker lite på Tiger Woods som var ämnet i bilen........
Men nu är det matteplugg som gäller innan träningen! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0