Nytt

2010-02-21 @ 15:16:05


Fyfan vilket jävla väder, det är hur kallt som helst. Men jag fick med mig lite hem iaf:
Hotpants(219kr) och en sån bhgrej(119kr) jag pratat om innan båda från American Apparel. Kan ha både som bikini och under min strandklänning (kan visa senare) och ah..man behöver ingen bh under om man inte vill, annars har man det om man inte vill visa nipples:P

Ringar till mitt öra. Ska sterilisera först sen sätta på dom.
Juste jag fick Sofias gamla mascara så jag behöver inte köpa ngn just nu, hehe!
Och linnet jag kollade på var inte alls som jag trodde. Jag trodde det var helsvart och genomskinligt men det var konstiga typ lite guldaktiga detaljer i mönstret så jag sket i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0