Möte Kina

2010-02-17 @ 19:48:02


Hemma igen och mötet var kul med virriga Chengyu, haha! Tydligen så kommer alla måltider att ingå så vi ska bara ha med oss pengar till shopping, wohoo! Fan säger jag för om det inte hade ingått hade jag fått pengar av mamma men jag måste betala shoppingen själv nu:( Fast som tur är har jag fått min avkastning på mina aktier på x antal tusen så det är rätt lugnt ändå. Chengyu berättade att vi skulle besöka hans släktinhar för att se hur en vanlig kinesisk familj bor och lever, medelklass sa han. Sen kom det fram att dom bor i ett jättestort privat slott, ahha! ah jo medelklass? hmmm.
Sen köpte mamma donkenmat till mig innen vi åkte hem för jag har inte käkat middag och vi skulle ändå vänta på pappa, jag har jättedåligt samvete:( Får alltid det när jag käkar onyttig mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0