Kina Växjö

2010-02-23 @ 22:12:22


Nu är det 16, snart 15 dagar kvar kvar till Kina och jag drömmer om det varje natt och tänker på det varje dag! Jag ska åka med en tom resväska för att kunna proppa den full med skit påvägen hem. Men jag måste ju ta med mig lite så jag klarar mig alltså typ trosor bh smink, ett eller två ombyten, resten ska köpas där! Men nu måste jag först fundera på vad jag ska ha på mig på lördag när jag är i Växjö och ska ut och fira Daniella. Troligvis ska vi föra på Stadshotellet och få gratis krök, najs! Sen drar vi vidare men vet inte vart än..jag är sjuk som funderar på kläder redan men jag kan aldrig bestämma mig. Funderar på att ha paljettleggingsen med en genomskinlig topp med en snygg bh som går rätt långt ner, en sån bred, under och en kavaj under men det kmr säkert bli nåt heeeeeelt annat. Tror det. Jag är iaf sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0