Hårinpackning

2010-02-19 @ 20:08:09


Hallå alla! Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag! Nu tänker jag iaf ta och duscha och göra lite hårinpackning! Det ser förjävligt ut på mitt rum. Funderar på att städa lite för jag har ändå inget bättre för mig, jag är inte sugen på att festa så jag stannar hemma och drar en myskväll med världens bästa mami! Vi "lekte" en lek idag på psykologin. Man var 4 och 4 i grupper och fick en lapp man skulle ge till personen det stämde mest in på ex. "rolig"..Syftet var att man skulle se om andras bild av en själv var samma som ens egen...ååh jag fick så gulliga lappar, blev så himla glad! Det gjorde min dag faktiskt.
Mitt "fina" rum

Kommentarer
Postat av: Emma

Ditt rum är inte värre än vad mitt brukar vara Ellen :) haha

2010-02-19 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0