Fail

2010-02-09 @ 15:05:43


Jag kom precis hem, vi har varit och käkat på restaurang idag för min bror fyller 17 som sagt. Så beställde jag en pizza men jag ångrade mig sen så Jonas fick ta min pizza och det läskiga var att pizzan var formad som ett hjärta så jag började kolla mig omkring om alla fick hjärtformade pizzor men det var ingen som hade fått, hahhahaa sjukt obehagligt var det. Det var ju meningen att jag skulle fått den men istället fick Jonas det och ja tyckte det var skitroligt hahaha!
Fick inte med hela men såhär såg den ut haha

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra sätt att lägga in en stöt på någon...

2010-02-09 @ 16:55:06
URL: http://kajiin.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha ja eller hur...;D

2010-02-09 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0