Dagens fråga

2010-02-23 @ 17:06:22


anneli. k om Is+spinning:
Hej! Fin och rolig blogg du har! :-) Kan inte du berätta lite om dig själv och hur du är och så? Skulle vara kul att veta. Tack på förhand.
Kjam
Svar: Tacktack! OJ detta var inte den enklaste frågan men jag ska försöka. Jag älskar att träna och att vara med mina närmsta vänner och pojkvännen såklart. Shoppa är bland det absolut bästa jag vet! På fritiden spelar jag hockey och jag har gjort det sen jag var 10 år gammal men jag börjar tröttna nu så jag får se hur länge jag fortsätter. Som person är jag lite olika beroende på vart jag kommer. I miljöer eller umgänge jag inte trivs i är jag ganska tillbakadragen och tyst. Orkar inte prata och är ganska  blyg. Men där jag däremot trivs är jag framåt och social. Trevlig och snäll skulle jag säga att jag är. Speciellt snäll, för snäll ibland. Vissa uppfattar mig som kaxig tydligen men det är jag inte tycker jag iaf. Men om det är en person jag inte tycker om eller har någonting emot visar jag gärna det, hehe. Det värsta jag vet är folk som tror sig och leker värsta grejen och ska ha all uppmärksamhet tycker jag är såååååå irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0