Sista dagen

2010-12-30 @ 19:21:57

Har precis varit i täbban och fixat det sista inför morgondagen. Lite senare ska vi förmodligen börja sy min klänning. Det kommer bli något riktigt enkelt eftersom det är så lite tid.


Idag var det min sista dag på danderyds sjukhus, någonsin. Känns sjuk bra men samtidigt tomt. Vad ska jag göra nu? Jag är säker på att några av oss kommer att ses igen för vi hade riktigt kul tillsammans och kom varandra nära.
Det bjöds på bland annat glass och fruktsallad men tyvärr så hade man proppat i sig en pizza till lunch ca 1 timme tidigare så det blev inte så mycket fika för min del.
Bilder på mina favoriter (+sofia och lisa). Första bilden är på "fabriken" där vi jobbade. Riktigt sunkigt. Sista bilden är min plats, haha.
Jag måste säga att jag tycker det är lite sorgligt. Okej, det var väääääärldens tråkigaste jobb men jag hade jättebra arbetskamrater. Alla är 91or. Trivdes och det var hur chill som helst. Satt och kollade pensionärsjävlar och grotesco på dagarna. Hände att jag sov ibland också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0