Give me

2010-12-15 @ 20:32:00


Men titta! Ni kan ju! Ni finns ju där!
vad använder du för photoshop? jag använder inte photoshop! jag använder picasa 3 och photoscape

Åh fick ni fika? Sånt fick vi aldrig under min tid på danderyd minsann :( det verkar vara med chill nu än förut iallafall, de ju skönt :) Sure! sjukt naaaajs :) aaa det har typ blivit mer chill nu faktiskt :)

jag ska skriva bara för det. Vart jobbar du? Du är uRsöt och ger mig mycket insp när de gäller kläder, tycker de e underbart att du lyssnar på riktig hiphop inte många svenska brudar som gör det! Jag jobbar på danderyds sjukhus för tillfället, i arkivet. Slutar efter nyår (SKÖNT) ååh tacktacktack vad gullig du är! 


NU är det dags för mig att åka till gymet efter 2,5 timmars slagg. Powernap. Bästa som finns. Ska träffa min personliga tränare, TJOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0