Dirty situation

2010-12-23 @ 15:23:00


Idag var det sista dagen på jobbet innan ett litet juluppehåll på sisådär 4 dagar. Har ju inget jullov, det suger. Men det är trots allt bara 4 arbetsdagar kvar nu sen är det ÖVER! Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon eller att det är nyår om en vecka!? Har inte ens börjat få julstämning..
Dags för mig att slå in mina julklappar och städa mitt rum kanske!?

Någon skrev att man skulle mmsa när man ska blogga från mobilen? Snälla kan du förklara hur? Jag är lite efterbliven så jag förstår inte, hähä

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du iphone så går du bara in på blogg.se loggar in på din sida och tar ett nytt inlägg som vanligt, sen så trycker du på ändra redigerare (står längst ner i högra hörnet i rutan där man kan skriva) så funkar det som vanligt fast du inte kan lägga upp en bild :)

2010-12-23 @ 17:15:03
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: alice<3

Ha en riktigt god jul. kram. :)♥

2010-12-23 @ 17:43:02
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0