Dagens fynd

2010-12-27 @ 20:44:55

Jaha, nu var man hemma igen då. Jag hade ETT jävla ärende och det fick jag såklart inte uträttat. Skulle köpa ett linne på weekday men såklart kom jag dit när det redan hade stängt. Så sjukt typiskt mig att "nejmen jag tar det sist..." och då är det försent så jag måste typ åka tillbaka dit imorn eller nåt om jag orkar. Fy.
Hittade iaf lite thailand-stuff. Neongul bh (LOVE) när man blir brun kommer den att vara grym! rea. halva priset. monki. Acne inspirerat linne, också från monki. Också halva priset. Sedan spindelnätet som är ett kroppssmycke som ej var rea. Från monki. Älskar monki. Rean var bra.
Jag hann besöka 3 affärer innan allt stängde. Slutar så sent. Hatar det.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilken ovanlig bh :D

2010-12-27 @ 23:49:08
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0