Tisdagstrött

2010-08-10 @ 17:44:12

Hemma igen och jag är skittrött. Sov inte många timmar inatt! Paret från Frankrike har åkt hem och jag fick inte säga hejdå, trisst. Dom var assköna. Idag fixade min mamma min matlåda snabbt (slängde ihop lite rester typ) eftersom jag glömde fixa själv. Och det var "kycklingpaj" trodde jag, det brukar mamma göra IBLAND i alla fall, och jag tyckte det smakade fett konstigt så jag slängde typ hälften när jag kände mig hyffsat mätt. Sen när jag kom hem berättade jag att maten var fett konstig och mamma sa att det var kanin...KANIN!? men va fan? Det franska paret hade tydligen köpt en flådd (?) kanin inne i stan och sedan tillagat. Det var under tiden jag jobbade på lars winnerbäcks konsert så jag käkade det aldrig men det smakar nästan som kyckling fast ändå inte..Orkar inte ens försöka förklara. Aja jag vet inte ens varför jag skrev det? Fett meningslöst.

Jag vill be om ursäkt till er som varit intresserade av jobbet men man måste vara 17 eller 18 år för det, man får alltså inte ha fyllt 19. Men det finns fortfarande platser kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0