TIPS

2010-08-07 @ 10:50:59


Fortfarande lika sjuk. Jag orkar inte att jag ska börja jobba på måndag och sedan 5 veckor ut, det pallar jag inte. Sist då jag jobbade 4 var pain in the ass kan jag tala om.

Ikväll ska jag jobba (med laget) på Lars Winnerbäck's konsert. På samma ställe som när jag jobbade på Kent's. Alltså på långholmen. Då var det massa som satt utanför själva konsertområdet på en filt med polare och tog några bärs och hade det trevligt. För er som gillar winnerbäck och inte har något speciellt för er ikväll tycker jag ska palla er dit med några polare för man hör jättebra bara det att man inte ser. Men själva området är så stort så många som betalt ser inte heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellen!! hur hittar man dit hehehehe

2010-08-07 @ 11:03:27
Postat av: Ellen

t-bana till hornstull sen går man:P bara att fråga sig fram;) eller fråga ngn om skjuts! jag ska åka med sara så..

2010-08-07 @ 11:11:57
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

så... nejmen tack! :P

2010-08-07 @ 13:25:44
Postat av: Sofie

Visst är det Sara Lindqvist längst till vänster där :) ??Spelar ni hockey tillsammans?

2010-08-30 @ 09:42:44
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0