Let's do it

2010-08-01 @ 13:22:17



Detta var dom enda bilderna jag hittade med ett egengjort smycke.

Har precis kollat igenom item.blogg.se och jag blir såååå sugen på att göra smycken igen. Har massa material hemma. En hel påse. Jag gjorde alla mina smycken innan. Jag var så kreativ, vart fan har det tagit vägen? Nu har jag bara lust att åka till en hobbyaffär och sätta igång! Det är så himla roligt!

Jag vill vara så duktig som mamma. Hon sydde ALLA sina kläder när hon var i min ålder. Hon var jätteduktig. Jag försöker ju men det går inte riktigt lika bra..haha.

Kommentarer
Postat av: vickitaa

vad står det på din tatuering? skit fiin..

2010-08-09 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0